کدام کشورها و دانشگاه ها آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند؟

 کدام کشورها و دانشگاه ها آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند؟

توسط : تیم محتوا
1,164

آزمون انگلیسی Duolingo (DET) یک آزمون صلاحیت انگلیسی مبتنی بر کامپیوتر برای دانش آموزان خارج از کشور است. این آزمون در مقایسه با دیگر برنامه های ارزیابی مهارت زبان انگلیسی، آسان تر بوده و مقرون به صرفه تر است.. این یک آزمون مهارت معاصر انگلیسی است که برای کمک به دانشجویان و موسسات بین المللی طراحی شده است. شما می‌توانید با استفاده از رایانه و دوربین، در راحتی در خانه خود در امتحان شرکت کنید. نیازی به برنامه ریزی قرار ملاقات یا رانندگی به مرکز تست نیست. اما کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟ 

آزمون های انگلیسی Duolingo

محبوبیت آزمون های انگلیسی Duolingo در حال افزایش است. بسیاری از مدارس خارج از کشور Duolingo را به عنوان پیش نیاز می پذیرند. مانند کالج موناش در استرالیا، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا، دانشگاه براندون در کانادا و دانشگاه بین المللی شیلر در آلمان، آزمون انگلیسی Duolingo در سراسر جهان تایید شده است.

در واقع اغلب مراکز آموزشی معتبر در دنیا، مدرکی را نیاز خواهند داشته که مهارت شما را به زبان انگلیسی نشان دهد. آزمون زبان انگلیسی مانند SAT، ACT، PTE، IELTS، TOEFL، اغلب برای نشان دادن این شایستگی استفاده می شود. 

با این حال، اگر به آزمون مهارت زبان انگلیسی نیاز دارید، لازم نیست نگران باشید. چندین کالج و دانشگاه اکنون آزمون انگلیسی Duolingo را به رسمیت می شناسند که یک آزمون آنلاین 60 دقیقه ای با نتایج فوری است. آما آیا می دانید کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟ 

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در رشته معماری ایتالیا

توضیح امتیازدهی Duolingo

آزمون انگلیسی Duolingo توانایی شما در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می کند. صلاحیت یک آزمون شونده به عنوان یک نمره کل نگر در مقیاس 160 امتیازی با 5 امتیاز افزایش ارائه می شود. چارچوب مرجع مشترک اروپایی (CEFR)، یک معیار بین المللی برای توانایی زبان، برای محاسبه نتایج استفاده می شود.

باید در اینجا اشاره کنیم که تصور آسان تر بودن آزمون دولینگو در مقایسه با دیگر آزمون ها مانند تافل و آیلتس بسیار اشتباه است. نمرات Duolingo با نمرات IETLS و TOEFL مقایسه می شود تا نتایج قابل مقایسه از نظر رتبه های صدک بدست آید تا صحت نمرات Duolingo  تایید شود.

مزایای شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo چیست؟

شرکت در آزمون Duolingo مزایای زیادی دارد. در زیر دلایلی وجود دارد که چرا باید به جای آن از DET استفاده کنید. در کنار آن، درخواهید یافت کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟ 

 کدام کشورها و دانشگاه ها آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند؟

دسترسی ساده تر 

دسترسی مهم ترین مزیت آزمون انگلیسی Duolingo  است. شما این امکان را دارید که به راحتی آن را در خانه خود و با تجهیزات و امکانات خود انجام دهید. با این حال، با همه گیری که زندگی افراد را در تمامی دنیا تحت تاثیر قرار داد، Duolingo  به عنوان مناسب ترین گزینه برای انجام تست های مهارت انگلیسی در این زمان ظاهر شده است. 

اگرچه آیلتس به تازگی آزمون آنلاین خود را به نام شاخص آیلتس توسعه داده است، Duolingo در حال حاضر سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است و به یکی از راحت ترین راه حل ها برای دانشجویان و موسسات تبدیل شده است.

مقرون به صرفه بودن

نکته دیگر این است که هزینه آزمون دولینگو در مقایسه با تافل یا آیلتس، بسیار کم است. این برای داوطلبانی که می‌خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند، تسکین بزرگی است، زیرا هزینه‌های زیادی برای پرداختن دارند و هر چیزی که ممکن است کمک کند، برایشان مهم است. اما توجه داشته باشید که چه کشورهایی و کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟ 

پیشنهاد مطالعه:آزمون مدرک PMP و هزینه آن

نتایج سریعتر

در مقایسه با آیلتس یا تافل، که تقریباً 4 تا 5 روز طول می کشد تا نتایج اعلام شود، این آزمون نتایج را در عرض 24 تا 48 ساعت ارائه می دهد. در مقایسه با سایر آزمون‌های مهارت انگلیسی، نتایج Duolingo سریع‌تر است.

انعطاف پذیری

یکی دیگر از ویژگی هایی که این آزمون انگلیسی را از سایرین متمایز می کند، انعطاف پذیری آن است. تست‌های Duolingo را می‌توان در هر مکان و در هر زمان انجام داد، تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید.

تست های تمرینی

این آزمون به متقاضیان اجازه می دهد تا تست های آزمایشی زیادی را قبل از شرکت در امتحان واقعی انجام دهند و تمام اطلاعات لازم برای امتحان نهایی را در اختیار آنها بگذارند.

دانشگاه های پذیرنده نمرات آزمون انگلیسی Duolingo 

امروزه شاهد آن هستیم که کالج ها و دانشگاه هایی که آزمون دولینگو را می پذیرند، بیشتر شده است. زیرا تعداد بیشتری از این مراکز، به این ارزیابی اعتماد دارند. همانطور که قبلاً گفته شد، آزمون Duolingo در بسیاری از کشورها شناخته شده است. در نتیجه، Duolingo توسط کالج های مختلف پذیرفته می شود. اگر می خواهید بدانید چه کشورها وکدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟ لیست ذیل را مطالعه کنید:

•    ایالات متحده آمریکا

•    کانادا

•    انگلستان

•    استرالیا

•    ایرلند

•    نیوزلند

•    چین

•    سنگاپور

•    ژاپن

•    کره جنوبی

•    قطر

•    مکزیک

•    تایلند

•    شیلی

 کدام کشورها و دانشگاه ها آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند؟

پذیرش آزمون دولینگو در جهان

در حال حاضر بیش از 2000 دانشگاه آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند. به دلیل تأثیر آنفولانزا بر دسترسی به مرکز آزمون، دانشگاه‌ها و داوطلبان برای تأیید مهارت انگلیسی به Duolingo مراجعه کرده‌اند. شما می توانید درخواست شرکت در آزمون را بدهید و ممکن است به صورت آنلاین انجام شود.

این آزمون که در کامپیوتر و در منزل قابل برگزاری است، دارای سوالاتی در سطوح مختلف دشواری است. در این آزمون نمونه نوشتاری را دریافت می کنید که باید همراه با یک فیلم مصاحبه آن را پاسخ دهید. سپس در نهایت نمرات آزمون برای شما ارسال خواهد شد.

در عرض 48 ساعت، نتایج آزمون Duolingo تأیید می شود و می توان آن را به صورت رایگان با هر تعداد دانشگاه به اشتراک گذاشت. از سوی دیگر، در صورتی که کاربران بخواهند گزارش نمرات خود را به هر مؤسسه آموزشی دیگری غیر از مؤسسه‌ای که هنگام ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند، ارسال کنند، برای آزمون‌های تافل و آیلتس باید هزینه‌ای 20 دلاری پرداخت شود. بنابراین، اگر می خواهید بدانید در حال حاضر کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟بهتر است با کارشناسان این بخش مشورت کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دوره های آنلاین طراحی مد همراه با گواهینامه

 اهمیت شرکت در آزمون دولینگو برای تحصیل در خارج از کشور

با شیوع بیماری کووید 19 در سطح جهانی، آزمون دولینگو در میان دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را داشتند، محبوبیت زیادی یافت. باید اشاره کرد که آزمون مهارت انگلیسی Duolingo نسبتاً ارزان است و فقط 49 دلار کانادا هزینه دارد. این آزمون برای دانشجویانی است که می خواهند با بودجه محدود در خارج از کشور تحصیل کنند. البته باید اشاره کنیم که هزینه شرکت در آزمون را باید هنگام ثبت نام مجدد بررسی کنید. ممکن است تغییراتی داشته باشد.

 هنگامی که نمرات آزمون Duolingo خود را دریافت کردید، می توانید آنها را به صورت رایگان به هر کالج مورد قبول Duolingo در خارج از کشور ارسال کنید. اما برای سایر آزمون ‌های مهارت انگلیسی مانند آیلتس یا تافل، باید برای هر دانشگاهی که می‌فرستید که بخشی از ثبت نام شما نیست، هزینه پرداخت کنید.

راحتی در برگزاری آزمون دولینگو

هنگامی که دریافتید کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟ بهتر است خود را برای آزمون آماده کنید. در نظر داشته باشید که مدت زمان آزمون بسیار کوتاه است. آزمون‌های Duolingo سریع‌ترین آزمون ‌های مهارت زبان انگلیسی با مدت زمان آزمون 1 ساعت است. در مقایسه، آزمون های مهارت زبان انگلیسی مانند آیلتس یا تافل حداکثر تا 3 ساعت طول می کشد.

این آزمون را می توان در آسایش خانه شما انجام داد. در طول همه گیری، شرکت در آزمون زبان انگلیسی برای تحصیل در خارج از کشور در مرکز آزمون دشوار بود. بنابراین، داوطلبان برای ارزیابی زبان انگلیسی به Duolingo تکیه کردند و سپس آزمون را از خانه‌های خود انجام دادند.

شرایط لازم برای شرکت در آزمون ارزیابی Duolingo

هنگامی که نتایج اعلام می شود، افراد می توانند برای دانشگاه های پذیرفته شده Duolingo در خارج از کشور بلافاصله پس از شرکت در آزمون اقدام کنند.  حال که می دانیدکدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟ در نظر بگیرید که این نکته برای تعداد زیادی از دانشگاه های مورد پذیرش Duolingo در خارج از کشور مفید است.

هر کسی که بخواهد مهارت زبان انگلیسی خود را بسنجد می تواند در آزمون انگلیسی Duolingo شرکت کند. این آزمون معمولا برای پذیرش در موسساتی که گواهینامه Duolingo English Test را می پذیرند، گرفته می شود.

برای شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo محدودیت سنی وجود ندارد. اگر متقاضیان زیر 13 سال هستند یا نیاز به رضایت والدین یا قیم در کشور خود دارند، باید اجازه والدین یا قیم را برای شرکت در آزمون دریافت کنند.

 کدام کشورها و دانشگاه ها آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند؟

دستورالعمل برای تست  Duolingo

 کارت شناسایی دولتی، گواهینامه رانندگی یا پاسپورت مورد نیاز است.

•    کامپیوتر

•    نورپردازی عالی در اتاق

•    اتصال به اینترنت بی سیم مطلوب است.

•    مرورگر اپرا یا کروم

•    میکروفون

•    دوربین جلوی دستگاه

•    بلندگو برای صدا

آیا می دانید کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟

 اگر داوطلبان بخواهند در خارج از کشور تحصیل کنند، موسسات بیشتری Duolingo English را به عنوان جایگزین گواهینامه برای آزمون‌های آیلتس و تافل می‌پذیرند. دانشجویان می توانند دانشگاه های پذیرفته شده Duolingo را از لیست ارائه شده در زیر بررسی کنند. در صورتی که دانشجویان بخواهند در هر یک از دانشگاه ها ثبت نام کنند، شرکت در آزمون Duolingo مزیت محسوب می شود.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در اروپا بدون آیلتس

جمع بندی

آزمون انگلیسی Duolingo (DET) یک آزمون صلاحیت انگلیسی مبتنی بر کامپیوتر برای دانشجویان بین المللی است. در مقایسه با سایر ارزیابی های صلاحیت زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل و PTEارزان تر است. این تست ارزیابی، چهار مهارت زبان انگلیسی را دارد و همانند آزمون هایی مانند تافل و ایلتس که برای سنجش مهارت های زبان انگلیسی در نظر گرفته می شود مقیاس بندی دارد که میان 10 الی 160 است.

حداقل نمره برای دانشگاه های پذیرفته شده Duolingo بسته به موسسه و برنامه ای که برای آن درخواست می دهید متفاوت است. به طور کلی دانشگاه ها نمره 100-120 را قبول می کنند. برای ورود به دانشگاه های با رتبه برتر و دوره های حرفه ای مانند MBA، MS در علوم داده، مالی، کارشناسی ارشد در مهندسی عمران و غیره، نمره بالاتر از 120 مورد نیاز است. برای پذیرش در موسسات برتر باید حداقل نمره 100 را کسب کنید.

توجه داشته باشید که اگر نمره شما بین 80 تا 90 باشد، همچنان می‌توانید وارد برخی از دانشگاه‌های خوب شوید، اما گزینه‌های کمتر و دوره‌های رقابتی کمتری خواهید داشت. برای درخواست پذیرش و شرکت در آزمون دولینگو، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد